• STATE-OF-THE-PARK - THE WHOLE WORLD OF PARKING MANAGEMENT

Świat usług entervo

Co dalej, aby upewnić się, że wszystko idzie dobrze

Planowanie i sprzedaż systemu zarządzania parkingiem oznacza początek fazy wsparcia, która trwa przez cały okres eksploatacji tego systemu. W ciągu normalnego zużycia, wadliwe działanie i wandalizm nigdy nie mogą być całkowicie wykluczone w firmach zajmujących się parkowaniem, dlatego też  pomimo że są wysokiej jakości to wymagają regularnych usług. Wstępne i dalsze szkolenia zapewniają, że wszyscy pracownicy zaangażowani w obsługę parkowania po obu stronach - zarówno dostawcy usług, jak i klienci - działają wspólnie w celu zapewnienia maksymalnej dostępności parkingu.

Firma Scheidt & Bachmann posiada systemy zarządzania miejscami parkingowymi oraz zespoły serwisowe na miejscu na całym świecie: około 200 naszych specjalistów serwisowych zapewnia wsparcie dla ponad 20 000 systemów w ponad 70 krajach.

W Polsce mamy własne zaplecze techniczne w projektów realizowanych w naszym kraju. Wszystko to ma na celu zapewnienie natychmiastowej i skutecznej pomocy.

Kluczowe cechy:

  • Lokalna usługa na całym świecie
  • zróżnicowanie oferty utrzymania
  • Skuteczna dostawa i długoterminowa dostępność części zamiennych
  • 24/7 Hotline z Polski i międzynarodowych lokalizacji
  • Kompleksowe opcje zdalnego wsparcia
  • Szkolenia specyficzne dla właściwych funkcji

Dodatkowe informacje


Wróć