Świat usług entervo
Co dalej, aby upewnić się, że wszystko idzie dobrze
Planowanie i sprzedaż systemu zarządzania parkingiem oznacza początek fazy wsparcia, która trwa przez cały okres eksploatacji tego systemu. W ciągu normalnego zużycia, wadliwe działanie i wandalizm nigdy nie mogą być całkowicie wykluczone w firmach zajmujących się parkowaniem, dlatego też pomimo że są wysokiej jakości to wymagają regularnych usług. Wstępne i dalsze szkolenia zapewniają, że wszyscy pracownicy zaangażowani w obsługę parkowania po obu stronach - zarówno dostawcy usług, jak i klienci - działają wspólnie w celu zapewnienia maksymalnej dostępności parkingu.
Firma Scheidt & Bachmann posiada systemy zarządzania miejscami parkingowymi oraz zespoły serwisowe na miejscu na całym świecie: około 200 naszych specjalistów serwisowych zapewnia wsparcie dla ponad 20 000 systemów w ponad 70 krajach.
W Polsce mamy własne zaplecze techniczne w projektów realizowanych w naszym kraju. Wszystko to ma na celu zapewnienie natychmiastowej i skutecznej pomocy.
Kluczowe cechy:
- Lokalna usługa na całym świecie
- zróżnicowanie oferty utrzymania
- Skuteczna dostawa i długoterminowa dostępność części zamiennych
- 24/7 Hotline z Polski i międzynarodowych lokalizacji
- Kompleksowe opcje zdalnego wsparcia
- Szkolenia specyficzne dla właściwych funkcji
Dodatkowe informacje
Wróć